Надіслати заявку

Наші Публікації

Ділимося своїм досвідом та цікавими думками.

Популярні digital-професії

З кожним роком все наше життя все більше і більше переходить в цифровий формат. Безумовно пандемія посприяла прискоренню переходу всього в цифрову реальність.

Всім нам досить важко буде не погодитися наскільки сильно світ змінився за останні роки.

З кожним роком все наше життя все більше і більше переходить в цифровий формат. Безумовно пандемія посприяла прискоренню переходу всього в цифрову реальність.

Наприклад, Instagram для нас вже не просто соціальна мережа, а новий формат сприйняття життя і нова економіка. На сьогоднішній день в соціальних мережах є все що нам потрібно: гарні картинки з життя інших людей, покупки, друзі і можливість заробітку. Звичайно ж статистика активних користувачів Instagram може лякати, але є і позитивні моменти в цій історії. Instagram зробив великий внесок в наш ринок праці всього лише за останні кілька років. Таким чином сформувався цілий ряд професій про які ми не знали ще 10 років тому. Саме експерти з просування в соціальних мережах тепер як повітря необхідні. Тому-що саме вони вирішують як запускати і просувати бренд / бізнес. І сьогодні ми дізнаємося хто і для чого необхідний.

SMM-менеджер

На даний момент одна з найбільш популярних digital-професій без яких не зможе обійтися жодна компанія / бізнес.

Заробітня плата у представників даної професії може бути досить різною, бо функціонал залежить від завдань і потреб компанії.
Від початківців чекають вміння писати тексти, підбирати і обробляти фото, базові знання роботи з різними соціальними мережами . Від більш ж просунутих фахівців очікують здатність вибудовувати роботу команди, формувати довгострокову і ефективну стратегію, працювати з метриками і аналізувати ринок. В середньому заробітня плата SMM-менеджера по Україні становить від 15-27 тисяч на місяць.

Чим же займається SMM-менеджер?

Social Media Meneger займається розвитком і просуванням бренду / бізнесу в соціальних мережах. У великих організаціях, де над онлайн-промоушеном працюють цілі команди, SMM-фахівець займається стратегічної роботою, розробляє концепцію представлення бренду на різних майданчиках і керує командою різних фахівців: копірайтерів, дизайнерів, таргетологов і ін. Через те, що єдиного конкретного уявлення про нову професію немає, роботодавці прагнуть максимально заощадити і вимагають від SMM-фахівця як і від звичайного маркетолога універсальності. І в обов'язки часто включають величезний спектр робіт: від аналізу конкурентів, контент-планів до спілкування з підписниками та взаємодії з блогерами. Таким чином роботодавець отримує "бездоганного" кандидата, підсумком роботи якого має стати зростання охоплення публікацій, створення іміджу компанії і збільшення продажів.
Існує певний KPI-ключових показників ефективності для оцінки роботи SMM-фахівця. Особливість роботи SMM-менеджера виходить з розуміння того, що SMM-менеджер це в першу чергу стратег, ідеолог і продюсер розвитку бренду / бізнесу.

Сторісмейкер

Instagram історії сьогодні стали окремим форматом і незалежним інструментом просування. Такому формату необхідний свій фахівець-сторісмейкер.

Сторісмейкери займаються розробкою власної стратегії і контент-планів, слідують за новими "фішечками", відстежують роботу інфлюенсерів, ловлять нові ідеї і значно полегшують життя блогерів. На перший погляд робота сторісмейкера може здатися легкою, проте це враження оманливе.
Історії-самий "живий" і ефективний формат в соціальних мережах, саме там постійно з'являються різні тренди, за якими потрібно стежити . Щоб бути на «хвилі» сторісмейкер стежить за ситуацією на просторах соціальних мереж, моніторить аккунти трендсеттеров, найпопулярніших блогерів і інфлюенсерів, а після розмірковує як вписати той чи інший тренд в формат компанії. Так як сторісмейкери використовують всі інструменти просування в історіях, вони теж виконують завдання з збільшення обхватів і залученості аудиторії.

Таргетолог

На поточний момент таргетована реклама одна з найпопулярніших в Instagram, тому вона вимагає окремих знань і компетенцій. Сьогодні таргетолог-самостійна спеціальність, причому досить складна.

В спектр обов'язків таргетолога входить:

  • розвиток perfornance напрямки в соціальних мережах і партнерських програм
  • робота з рекламою сайту і при наявності мобільного додатка
  • складання ТЗ на креативи для соціальних мереж і партнерів
  • робота з CRM базою
  • поділ аудиторії на сегменти і розробка персональних комунікацій під кожен сегмент
  • робота з бюджетом - планування і коригування по ходу РК;

З якими видами реклами працюють сучасні таргетологи:

  • реклама в соціальних мережах;
  • тізерна реклама;
  • контекстна і банерна реклама;
  • розсилки;
  • push-повідомлення та інше.

Найбільше в таргетологах цінується винахідливість і гнучкість розуму, так як основною і найголовнішою мішенню таргетованої реклами є користувачі, які цікавляться тим чи іншим товаром / послугою.

Ком'юніті-менеджер

Ще одна digital-професія , яка набирає популярність. Ком'юніті-менеджер керує спільнотою-групами людей, об'єднаних навколо ідеї / продукту / бренду загальними інтересами.

Ком'юніті / спільнота- це ваші клієнти, замовники, друзі компанії, ваша лояльна аудиторія, якій близькі ідеали і ідея бізнесу.

Виникає питання для чого компанії / бізнесу необхідний ком'юніті-менеджер?

З підтримкою ком'юніті-менеджера компанія може вирішити ряд різноманітних завдань: зміцнити лояльність замовників, залучити спонсорів і партнерів, залучити інвестиції, найняти кваліфікованих працівників і вирішити завдання, пов'язані c репутацією компанії: залучені замовники будуть першими купувати і тестувати новинки, які випускає бренд; лояльні замовники радити продукти бренду своїм приятелям; в кризових ситуаціях лояльні замовники стають юристами бренду: охороняють бренд від нападок ненависників і конкурентів; медіа-проекти підтримують цільовий трафік з підтримкою спільнот, так ком'юніті-менеджер допомагає брендам вирішувати цілий ряд інших завдань з піару, рекрутингу, пошуку замовників, виходу на нові ринки і ін. В наслідок чого все це допомагає бізнесу \ компанії більше заробляти і розвивати свої продукти .

Ком'юніті-менеджер відмінно розуміє аудиторію бренду: знає, що рухає учасниками спільноти, що їм подобається і чого очікують від бренду. У геймдев-компаніях ком'юніті-менеджер відповідає за спілкування з аудиторією: створює контент, робить поштові розсилки, модерує чати і багато іншого.

Розглянемо найпоширеніші обов'язки ком'юніті-менеджера:

  • інтерактивна взаємодія з аудиторією
  • збільшення охоплення користувачів
  • підвищення лояльності потенційної аудиторії до продукту / бренду
  • збір і аналіз зворотного зв'язку від учасників спільноти

Однією з найголовніших завдань ком'юніті-менеджера є робота з репутацією компанії та зміцнення лояльності цільової аудиторії.

Де навчатися цими професіям і як знайти роботу?

На навчання однієї з цих digital-професій ми витратимо значно менше часу ніж навчання будь-який інший професії в університеті. У середньому навчання може тривати від кількох місяців до року. Зараз досить компаній, онлайн-університетів, онлайн-шкіл і різних курсів, які згодні після навчання видати сертифікат, а може навіть і запропонувати офіційне працевлаштування.

Пошуки роботи здійснюються через соціальні мережі, популярні сайти пошуку роботи (rabota.ua; work.ua; jooble і ін), в Telegram каналах і ін. При наявності потрібних знань і бажання працювати , знайти клієнтів не викличе труднощів: запит на цифрові спеціальності сьогодні є абсолютно у всіх сферах діяльності і попит на ці професії з часом буде тільки зростати. А кваліфіковані фахівці в будь-якій сфері діяльності завжди на вагу золота.

Інші публікації

Наш блог

Список пошукових ботів для User-agent

Пошукові роботи для налаштування robots.txt

5 помилок на сайті, які дратують ваших користувачів

Нам здається, що ми знаємо свій сайт досконально і структура сайту банально логічна і зрозуміла. Але для користувача справа має бути іншим чином.

Головні закони і порядки UX дизайну

«Закони UX» - це причинно-наслідкові зв'язки, коли одна подія (причина) викликає іншу (ефект).
Facebook YouTube Instagram Viber Telegram
Please wait