Send a request

Our Articles

Share our experiences and thoughts.

9 принципів хорошого дизайну сайту

Як думають користувачі? По суті, звички користувачів в Інтернеті нічим не відрізняються від звичок покупців в магазині.
  • Відвідувачі переглядають кожну нову сторінку, сканують частину тексту й натискають на перше посилання, яка залучає їх інтерес або невизначено нагадує те, що вони шукають. Насправді, є великі частини сторінки, на які вони навіть не дивляться.
  • Користувачі цінують якість і надійність. Якщо сторінка надає користувачам високоякісний контент, вони готові скомпрометувати контент з рекламою і дизайном сайту. Це причина того, що не дуже добре розроблені веб-сайти з високоякісним контентом отримують багато трафіку протягом багатьох років. Контент важливіше, ніж дизайн, який його підтримує. Його користувачі не читають, вони сканують. Аналізуючи веб-сторінку, користувачі шукають деякі фіксовані точки або якоря, які могли б допомогти їм в утриманні страніци.Пользователі не роблять оптимальний вибір.
  • Його користувачі не шукають найшвидший спосіб знайти інформацію, яку вони шукають. Вони також не сканують веб-сторінки лінійним чином, послідовно переходячи від одного розділу сайту до іншого. Замість цього користувачі задовольняють; вони вибирають перший розумний варіант. Як тільки вони знаходять посилання, яка, як здається, може привести до мети, є дуже хороший шанс, що вона буде негайно натиснута. Оптимізація важка, і це займає багато часу. Задоволення є більш еффектівним.Пользователі хочуть мати контроль.
  • Користувачі хочуть мати можливість контролювати свій браузер і покладатися на однакове уявлення даних по всьому сайту.

Основні принципи гарного дизайну сайту

Не змушуйте користувачів думати

Відповідно до першого закону юзабіліті Krug, веб-сторінка повинна бути очевидною і не вимагає пояснень. Коли ви створюєте сайт, ваше завдання - позбутися від знаків питання - рішень, які користувачі повинні приймати свідомо, враховуючи плюси, мінуси та альтернативи.

Не витрачайте терпіння користувачів

У кожному проекті, коли ви збираєтеся запропонувати своїм відвідувачам будь-яку послугу або інструмент, намагайтеся, щоб ваші користувальницькі вимоги були мінімальними. Чим менше дій потрібно від користувачів для тестування служби, тим більша ймовірність, що випадковий відвідувач дійсно спробує ее.Позвольте користувачам досліджувати сайт і дізнаватися про ваші послуги, не примушуючи їх ділитися особистими даними. Немає сенсу змушувати користувачів вводити адресу електронної пошти для перевірки цієї функції.

Встигніть сфокусувати увагу користувачів

Оскільки веб-сайти надають як статичний, так і динамічний контент, деякі аспекти призначеного для користувача інтерфейсу привертають увагу більше, ніж інші. Очевидно, що зображення більш привабливі, ніж текст - так само, як пропозиції, виділені жирним шрифтом, більш привабливі, ніж звичайний текст.

Прагніть до експозиції

Сучасні веб-дизайни зазвичай критикуються через їх підходу до керівництва користувачів візуально привабливими 1-2-3 зробленими кроками, великими кнопками з візуальними ефектами і т. Д. Але з точки зору дизайну ці елементи насправді не є поганою річчю. 5. Використовуйте ефективне лист

Оскільки Інтернет відрізняється від друку, необхідно налаштувати стиль письма відповідно до власних уподобань і звичками перегляду. Рекламне лист не буде прочитано.

Прагніть до простоти

Принцип «будь простішим» (KIS) повинен бути основною метою дизайну сайту. Користувачі рідко бувають на сайті, щоб насолодитися дизайном; крім того, в більшості випадків вони шукають інформацію, не дивлячись на дизайн. Прагніть до простоти замість складності.

Не бійтеся порожнього простору

Насправді дуже складно переоцінити важливість порожнього простору. Це не тільки допомагає знизити когнітивну навантаження для відвідувачів, але і дозволяє сприймати інформацію, представлену на екрані. Коли новий відвідувач підходить до макету дизайну, перше, що він / вона намагається зробити, - це відсканувати сторінку і розділити область контенту на легким для читання фрагменти інформації.

Ефективно спілкуйтеся з «видимим мовою»

Є три фундаментальних принципи, пов'язаних з використанням видимого мови.

Організувати: надати користувачеві чітку і послідовну концептуальну структуру

Економте: робіть найбільше з найменшою кількістю сигналів

Спілкуйтеся: зіставте презентацію з можливостями користувача.

Угоди - наші друзі

Звичайний дизайн елементів сайту не призводить до нудного веб-сайту. Насправді, угоди дуже корисні, оскільки вони зменшують криву навчання, необхідність з'ясувати, як все працює. Наприклад, було б кошмаром юзабіліті, якби всі веб-сайти мали різне візуальне уявлення RSS-каналів. Це нічим не відрізняється від нашого звичайного життя, коли ми схильні звикати до базових принципів організації даних (папок) або здійснення покупок (розміщення продуктів).

Тестуйте рано, тестуйте часто

Цей так званий TEСTO-принцип повинен застосовуватися до всіх проектів веб-дизайну, оскільки тести на юзабіліті часто дають важливу інформацію про значні проблеми і проблеми, пов'язані з даними макетом.

Другие публикации

Our Blog

Drupal 8. Remove index.php from the page URL

Fixed index.php problem in URL pages on Drupal 8
Facebook YouTube Instagram Viber Telegram
Please wait