Надіслати заявку

Наші Публікації

Ділимося своїм досвідом та цікавими думками.

Чому так важливо написати хороший контент?

У наші дні в Інтернеті доступні безліч контенту, а все менше і менше - написано власними силами.

8 кращих блогів для розробників

За останні роки технології покращилися, і блогосфера привернула так багато блогів, що для того, щоб виділитися з натовпу, потрібні додаткові зусилля.

Веб-стандарти: що, чому і як?

У цій статті ми розглянемо історію веб-стандартів, як використовувати їх у своїй роботі і як ви можете брати участь в їх створенні.

5 советов для эффективной обратной связи

Основные принцыпы эффективной обратной связи с клиентами.

Щоб виправити веб, поверніть його користувачам

Вчора Всесвітня павутина - наша найважливіша комунікаційна технологія - здається, розвивається. Але так чи так насправді?

Як почати плідний рік з вашою командою

Як запустити наші механізми підвищення продуктивності і налаштувати себе на нескінченне творчість і рішення проблем?

Головні закони і порядки UX дизайну

«Закони UX» - це причинно-наслідкові зв'язки, коли одна подія (причина) викликає іншу (ефект).

Дослідження ринку предметного дизайну в Україні

У листопаді у Львові проходила міжнародна конференція «Creative Economy Days дизайн для конкурентоспроможності».

Як отримати логотип: 5 кроків до кращого дизайну

Процес розробки логотипу має свої особливості. І його результат залежить не тільки від того, наскільки значущим і елегантним буде логотип, але і від того, який робочий процес у вас є.

Золоті правила дизайну нижньої навігації

Дизайн - це більше, ніж просто красива зовнішність - то, що повинні знати всі дизайнери.

9 принципів хорошого дизайну сайту

Як думають користувачі? По суті, звички користувачів в Інтернеті нічим не відрізняються від звичок покупців в магазині.

3 поради для кращого опису продукту на сайті

Як ми вже говорили, перший закон електронної комерції полягає в тому, що якщо користувач не може знайти продукт, він не може його купити.

Мікроконтент: кілька маленьких слів

Мікроконтент - це тип UX-копірайтингу у вигляді коротких фрагментів тексту або фраз, часто подаються без додаткової контекстної підтримки.

Посилання - це обіцянка

Будь-яке невиконану обіцянку, велике або маленьке, забирає довіру.

Ментальні моделі

Ментальні моделі є одним з найбільш важливих понять взаємодії людини з комп'ютером (HCI).

10 високоприбуткових пріоритетів редизайну

Тут наведено 10 інтернет-тактик з особливо високою рентабельністю інвестицій.

Commerce: Рекомендації щодо поліпшення навігації

Видимість продукту - ключ до будь-якого бізнесу електронної комерції - в кінці кінців, якщо клієнти не можуть знайти продукт, вони не можуть його купити.

Один мільярд інтернет-користувачів

Колись у 2005 році ми непомітно подолали драматичну віху в історії Інтернету: мільярдний користувач вийшов в мережу.

Кращі практики плоского дизайну

З моменту свого зростання популярності в 2012 році, плоский дизайн вплинув на візуальний дизайн в Інтернеті. Вони зараз всюди - Apple, Amazon, Microsoft.

Навігація по сайту: Ви знаходитесь тут

Дизайнери створюють навігаційні структури, щоб допомогти людям переміщатися по веб-сайтам, але оптимальної структури і функцій недостатньо.

Процес створення дизайну, який вирішує завдання проекту?

Ми розглянемо класичний дизайн, який включає в себе 7 етапів.

Типи сайтів

Залежно від завдання, яке повинен виконувати сайт, потрібно розуміти який тип сайту вам потрібен

Що зробити для того, щоб вашу рекламу в інтернеті не ігнорували?

Погодьтесь, реклама нас оточує всюди. Але якщо нас запитають, яка реклама була сама яскрава, ми не дамо відповідь.

Швидкі посилання: невірний ярлик або вказівка на проблеми з юзабіліті

Ця функція зазвичай має форму списку, що з'являється у верхній правій частині домашньої сторінки або на всіх сторінках интрасети.
Facebook YouTube Instagram Skype Viber Telegram Pinterest