Надіслати заявку

Наші Публікації

Ділимося своїм досвідом та цікавими думками.

Чому так важливо написати хороший контент?

У наші дні в Інтернеті доступні безліч контенту, а все менше і менше - написано власними силами.

Недостатньо малих і середніх підприємств, які мають у своєму розпорядженні доступними навичками і внутрішніми ресурсами для написання професійних копій, і, як правило, їх співробітникам більш важливо зосередитися на інших важливих завданнях.

Саме з цієї причини багато компаній вважають за краще передавати контент на аутсорсинг. Однак віддалені відносини означають, що спілкування і ясність життєво необхідні.

Можуть виникнути складнощі і вузькі місця, якщо у людини або агентства, пише для вашого сайту, немає потрібної інформації, щоб зробити це належним чином.

Скажіть нам, що ми пишемо

Ви можете подивитися на це і подумати, що це найбільш очевидний момент, який ми могли б придумати. Ти мав би рацію. Так що ж такого в процесі написання брифів, що багато людей в кінцевому підсумку втрачають ці найважливіші деталі?

Насправді, коли люди пояснюють концепції, які вони добре знають, вони майже завжди втрачають важливі деталі - тому що люди, як правило, жахливо вгадують, як багато інших людей знають. Ми припускаємо, що інші люди знають те саме, що і ми.

Люди, які пишуть записки, повинні припускати, що письменник робить або не знає. У цій ситуації вони схильні робити одне з двох:

  • Припустимо, що письменник уже знає все і, отже, потребує мінімально можливої ​​інформації. «1000 слів - наше останнє рішення», на жаль, занадто часто.
  • Припустимо, що автор абсолютно нічого не знає, і, таким чином, постарайтеся якомога краще передати все, що він знає, в максимально можливій кількості слів, переконавшись в тому, що основна точка брифінгу настільки глибоко похована, що навіть найдосвідченіший автор не зможе можливо знайди це.

Коли письменник сідає планувати завдання, він хоче знати три фундаментальних факту, перш ніж вони почнуть досліджувати і написати твір:

  • Що я пишу?
  • Хто аудиторія?
  • Яка ціль?

Таким чином, ідеальне короткий зміст має відповідати на ці питання в першу чергу. наприклад:

«Блог з 800 слів, присвячений обговоренню нашого останнього продукту, який повинен бути спрямований на підвищення обізнаності та інтересу, а також на надання відповідної інформації для стимулювання покупців до покупки».

Кожне зміст, яке ви пишете, має відкриватися пропозицією десь за цими рядками. Навіть автори з кращими намірами в світі не можуть написати хороший контент без цих важливих деталей.

Знайте, на що здатний письменник

Позаштатні автори, як правило, досить гарні в дослідженнях. Насправді, більша частина їх роботи полягає в отриманні якомога більшої кількості інформації про предмет за мінімальний час.

Кращий контент там покликаний продемонструвати виняткові знання компанії або думку з певної теми. Створення самого унікального контенту, який ви можете зробити, включає в себе щось маленьке, що може надати тільки ваша компанія, і тому важливо, щоб автор повністю зрозумів, що це таке.

Дати трохи контексту

Одна річ, яку позаштатний автор або агентство, ймовірно, не знає, - то, де частина, яку вони пишуть, вписується в більш широку контентную стратегію. І це ще один елемент гарного короткого листа, який багато людей не можуть описати.

Візьмемо, наприклад, якщо ви замовили набір цільових сторінок для ряду нових продуктів. Якщо ви відправите кожного іншому позаштатному співробітникові, вони, ймовірно, захочуть дізнатися про інших - тому що він повідомляє фон і структуру того, що вони пишуть.

Навіть якщо ви відправите їх усіх в один і той же агентство, вони можуть не виявитися написаними одним і тим же автором, тому переконайтеся, що вся інформація є.

Їм також корисно знати, які інші частини контенту ви зазвичай пишете, написали або напишете, і де новий контент вписується в це. Хороший письменник повинен витратити деякий час на вашому сайті, щоб в будь-якому випадку ознайомитися з цим - але переконайтеся, що основні пункти перераховані.

Як говорити про ваш бренд

І, таким чином, ми стикаємося з тим явищем, про яке найчастіше говорять, але найменш описують: брендинг. Брендинг за своєю природою абстрактний і символічний, тому навчитися робити це так, щоб передавати конкретну інформацію, досить складно. Навіть деякі з найбільш досвідчених авторів коротких публікацій борються з цим.

Людям подобається докладно розповідати про свій бренд. Це зрозуміло; брендинг - це символічна сутність, яка об'єднує все, що пов'язано з бізнесом. Це якось колір, стиль, набір цінностей, естетика і цілий ряд інших, здавалося б, не пов'язаних речей, які повинні працювати разом.

Отже, як же ви все це розповідаєте в короткому викладі?

Хитрість полягає в тому, щоб описати бренд, а не пояснити його. Обмежте себе, щоб посперечатися ru Три і п'ять прикметників, які потрапляють під поверхню того, що робить його галочкою.

Знайдіть прикметники, які зазвичай не належать один одному, щоб створити різноманітну картину ваших поглядів, світогляду і стилю. Сучасний, допитливий, ексклюзивний ... вибирайте слова. Кожне прикметник є відмітним образ, і майстерність опису вашого бренду полягає в пошуку правильного колажу.

Пам'ятайте, що це короткий опис має містити інформацію про дизайн і графіку твори, а також про самих словах, тому зробіть його хорошим зображенням.

Це простіше, ніж здається

Секрет гарного резюме дуже схожий на секрет хорошого блогу. Зберігайте основну інформацію ясною і простий і зменшуйте або виключайте все інше

Секрет тут у тому, що письменники дуже добре вміють показувати слова на сторінці. Витративши трохи часу, щоб переконатися, що автор розуміє, які слова ви хочете показати, це інвестиція, яка може окупитися.

Інші публікації

Наш блог

Дослідження ринку предметного дизайну в Україні

У листопаді у Львові проходила міжнародна конференція «Creative Economy Days дизайн для конкурентоспроможності».

9 принципів хорошого дизайну сайту

Як думають користувачі? По суті, звички користувачів в Інтернеті нічим не відрізняються від звичок покупців в магазині.

Процес створення дизайну, який вирішує завдання проекту?

Ми розглянемо класичний дизайн, який включає в себе 7 етапів.
Facebook YouTube Instagram Skype Viber Telegram Pinterest