Send a request

Our Articles

Share our experiences and thoughts.

Один мільярд інтернет-користувачів

Колись у 2005 році ми непомітно подолали драматичну віху в історії Інтернету: мільярдний користувач вийшов в мережу.

Оскільки у нас немає центрального реєстру користувачів Інтернету, ми не знаємо, ким був цей користувач або коли він або вона вперше увійшли в систему. За статистикою, ми, ймовірно, говоримо про 24-річній жінці в Шанхаї.

За оцінками Morgan Stanley, 36% інтернет-користувачів зараз знаходяться в Азії, а 24% - в Європі. Тільки 23% користувачів перебувають в Північній Америці, де все почалося в 1969 році, коли два комп'ютери - один в Лос-Анджелесі, інший в Пало-Альто - були об'єднані в мережу.

Інтернету знадобилося 36 років, щоб отримати свій перший мільярд користувачів. Другий мільярд, ймовірно, доданий до 2015 року; більшість з цих нових користувачів будуть в Азії. Третій мільярд буде складніше, і, можливо, не буде досягнутий до 2040 року.

В цілому, зростання Інтернету був дійсно чудовим. Десять років тому мережа в основному використовувалася гиками; Зараз це стандартний спосіб ведення бізнесу в багатьох країнах.

Наслідки для електронної комерції

Електронна комерція буде продовжувати рости. Як правило, людям, початківцям виходити в інтернет, потрібно від двох до трьох років, щоб відчувати себе досить впевнено, щоб здійснювати покупки на веб-сайтах. Це означає, що продажі електронної комерції принаймні подвояться в порівнянні з їх поточним рівнем, коли понад мільярд користувачів почнуть робити покупки онлайн.

Інтернет з мільярдами користувачів - це дуже різноманітна середовище, яка вийшла далеко за межі еліти в Силіконовій долині і інших глобальних технологічних центрах. У мережі сотні мільйонів літніх людей, і ще більше користувачів не мають перелічених дипломів. Його користувачі не такі, як ви, і різниця між елітними і звичайними користувачами збільшується з кожним днем.

Це означає, що для того, щоб електронна комерція могла реалізувати свій потенціал подвоєння, сайти повинні бути більш систематичними і слідувати принципам юзабіліті електронної комерції. Продаж 200 мільйонам ранніх послідовників була легкою. 800 мільйонам основних користувачів, які зараз починають робити покупки, потрібні набагато більш плавні сайти; Наступного мільярд зажадає ще більш високих рівнів юзабіліті.

Демографічні зрушення

До 2015 року американці будуть становити менше 15% користувачів Інтернету і, ймовірно, становитимуть близько однієї третини його вартості (американці зазвичай витрачають більше, ніж інші користувачі). Той факт, що дві третини доходів від інтернету будуть надходити з інших країн, підкреслює зростаюче значення міжнародного юзабіліті. На жаль, в даний час лише деякі компанії проводять тестування користувачів за кордоном, і лише деякі з них все ще мають дійсно надійну стратегію інтернаціоналізації. Рано чи пізно місцеві можливості збільшаться, і зарубіжні користувачі перестануть використовувати сайти, які не відповідають їх вимогам.

Ще один наслідок цього демографічного зсуву: частка ринку США і шум в Силіконовій долині стануть менш важливими, ніж міжнародне використання в якості показника для оцінки потенціалу підприємств і технологій. Наприклад, Mac вже має менше значення, ніж ви думаєте. Незважаючи на те, що вона грає помітну роль в США, важко назвати компанію з домінуючою часткою ринку, що складається з однієї цифри. В Азії Mac практично не існує.

Китай, Індія і юзабіліті

У міру того, як Китай і Індія додають ще мільярд користувачів Інтернету, потреба в зручності використання на цих двох ринках зросте. Як я згадував три роки тому, ці дві країни не можуть навіть задовольнити вимоги про юрисдикції в море. Останнім часом я чув ще гірші історії від декількох великих американських і європейських компаній, які виявили, що майже неможливо набрати високоякісний персонал для юзабіліті для своїх команд розробників в Китаї і Індії.

Очевидно, існує ризик того, що офшорінг поглине таланти в Китаї і Індії, і їх проекти дизайну веб-сайтів не будуть затребувані. Складні у використанні китайські та індійські сайти будуть мати важкі наслідки для продуктивності і щастя другого мільярда користувачів. Щоб задовольнити попит на високопрофесійних юзабіліті-фахівців протягом наступного десятиліття, обом країнам, а також іншим великим країнам в Азії і Латинській Америці, необхідна програма аварійного відновлення для зростання вітчизняних фахівців з юзабіліті.

Залишаючи осторонь деталі того, як змусити працювати багатомільярдний веб-сайт, сам факт, що реалістично очікувати, що другий мільярд користувачів вказує на непереборну цінність інтерактивних медіа. Люди в усьому світі переживають безпрецедентний рівень розширення прав і можливостей: здатність робити щось - ось чому Інтернет так швидко росте і буде рости протягом багатьох років.

Інтернет прийняв 2 мільярди користувачів на початку 2011 року - приблизно через 6 років після того, як я написав цю статтю, щоб відсвяткувати перший мільярд користувачів. Це на 4 роки раніше, ніж я очікував. Дивно, що це зростання продовжував залишатися таким сильним протягом періоду, який частково характеризувався гіршою рецесією з 1930-х років.

Як і передбачалося, основний ріст відбувся в Азії, яка в 2012 році сама по собі охопить мільярд користувачів, якщо цього ще не сталося.

Заглядаючи вперед, є всі підстави очікувати продовження росту. Більш низькі темпи зростання, напевно. Ми майже напевно не побачимо другого подвоєння для 4 мільярдів користувачів протягом 6 років з 2011 по 2017 рік. Але було б реалістично додати ще мільярд користувачів в цей період. Абсолютний приріст буде таким же, навіть якщо темпи зростання знизяться до 50% за 6 років (або 7% в рік).

Другие публикации

Our Blog

Drupal 8. Remove index.php from the page URL

Fixed index.php problem in URL pages on Drupal 8
Facebook YouTube Instagram Viber Telegram
Please wait