Надіслати заявку

Наші Публікації

Ділимося своїм досвідом та цікавими думками.

Процес створення дизайну, який вирішує завдання проекту?

Ми розглянемо класичний дизайн, який включає в себе 7 етапів.

Основні етапи створення  дизайну:

  • визначення цілей і завдань;
  • дослідження і аналіз конкурентів;
  • робимо сценарій поведінки користувача;
  • створення прототипів;
  • пошук візуальної концепції;
  • доробка макетів.

1. Визначення цілей і завдань.

Для початку потрібно розібратися як бізнес замовника заробляє гроші і до якого кінцевого дії ми повинні привести відвідувача. Наприклад, магазин Rozetka - найуспішніший і прибутковий сайт. Він отримує гроші від націнки на товарів. Тоді наше завдання - переконати відвідувача сайту зробити замовлення.
Не кожен клієнт нашої веб-студії здатний визначити свою мету і завдання. Він звертається до нас з проханням створити проект. Тоді ми розбираємо для чого взагалі клієнту необхідний сайт, які завдання він буде вирішувати: можливо, це представництво компанії в Інтернеті або ж магазин товар і послуг, сайт-реклама компанії або може бути стартапом.
Після того ми розбираємо цільову аудиторію - тих, кому цей сайт буде потрібен. Якщо це інтернет-магазин дитячого одягу, то цільова аудіторія- це мами.

2. Дослідження та аналіз конкурентів.

Далі проводимо маркетинговий аналіз: аналізуємо конкурентів, сезонність товару, діяльність компанії і її нішу, а також конкурентоспроможність. Визначаються переваги, які допоможуть привернути увагу відвідувачів.

3. Робимо сценарій поведінки.

На цьому етапі ми думаємо яка мета відвідувача, виходячи з цього у нас з'явиться ключове дію. Тут потрібно визначити, які емоції користувач відчуває на кожному етапі і потрібно уникнути невдоволення або замішання. Наприклад, ми хочемо купити золоте кільце і у нас є вибір який розмір купити. Але проблема в тому, що мало хто знає свій розмір пальця. Для цього ми вирішуємо цю проблему - робимо онлайн калькулятор, який визначає потрібний розмір (обхват пальця / 3,14 = ваш розмір).

4. Створення прототипів.

Фреймворк - це скелет сайту, навколо якої будуються елементи інтерфейсу. Наприклад, в Gmail поштою фреймворком є ​​верхній рядок пошуку, ліве меню і права частина (листи). Ми повинні розібратися які блоки повинні бути на сайті і яка їх логічна послідовність.

5. Пошук візуальної концепції.

Візуальна частина формує враження від продукту повинен відповідати посилу бренду, зафіксувати головну ідею, яку ми хочемо донести до аудиторії. Стиль може бути різним: скандинавським, молодіжним, дитячим, футуристичний або будь-яким іншим, головне, щоб враження від нього були правильними і він спонукав емоції. Якщо з посилом ми визначилися, то думаємо про колір, стилі зображень, іконках і шрифті. Наприклад, якщо це оренда авто преміум-класу, то колір це чорний, білий, золотий, акуратні деталі, мінімалізм.

6. Послуги з доопрацювання макетів.
Робимо кілька ітерацій доробок, різні стани елементів і ваш дизайн готовий.

Інші публікації

Наш блог

Список пошукових ботів для User-agent

Пошукові роботи для налаштування robots.txt

Скролл сайту та увага

Головна поведінка користувача, яка змінилося з перших днів існування Інтернету, це тенденція до прокручування.

Дослідження ринку предметного дизайну в Україні

У листопаді у Львові проходила міжнародна конференція «Creative Economy Days дизайн для конкурентоспроможності».
Facebook YouTube Instagram Viber Telegram
Please wait