Надіслати заявку

Наші Публікації

Ділимося своїм досвідом та цікавими думками.

3 поради для кращого опису продукту на сайті

Як ми вже говорили, перший закон електронної комерції полягає в тому, що якщо користувач не може знайти продукт, він не може його купити.

Але пошук релевантних сторінок товару - це тільки перший крок у воронці покупок. У той час як багато сайтів поліпшили свою інформаційну архітектуру і навігацію, багато сторінок продукту все ще не працюють.

Сторінки товару повинні робити більше, ніж просто надати зображення, короткий опис товару і кнопку «Додати в корзину»: вони повинні продавати товар. Для цього сторінки продукту повинні переконати або переконати користувачів, що це той елемент, який відповідає їхнім потребам. Проте, багато сторінок продукту не в змозі зробити це.

Коли користувачі покладаються на інформацію про продукт на веб-сайті, у них немає можливості доторкнутися до продукту, прочитати його упаковку, приміряти його або задати запитання продавцеві перед покупкою. Ясні і описові сторінки продукту важливі.

У дослідженнях в галузі електронної комерції ми виявили, що 20% від загального числа збоїв завдань в дослідженні, коли користувачі не змогли успішно завершити покупку, коли їх про це попросили, можуть бути пов'язані з неповною або неясною інформацією про продукт. Залишення без відповіді питань покупців може зірвати продаж або, що ще гірше, змусити покупців відмовитися не тільки від покупки, але і від сайту.

Ось 3 основні вимоги, яким повинна відповідати кожна сторінка продукту.

Вимога 1: відповідати на питання

У нашому дослідженні багатьом користувачам просто не вистачило інформації для ухвалення рішення про покупку. У той час як неможливо передбачити кожне питання, яке може виникнути у покупця про товар, деякі сайти не виходять за рамки надання мінімальної кількості інформації про товар.

Покупці часто хочуть знати деталі - про акценти на одязі, розмірах меблів, догляді за одягом, розмірі іграшок, правильному зберіганні їстівних продуктів, а також про те, підігрівається чи відкритий басейн готелю для постійного проживання. Однак багато сайтів зосереджені тільки на основний інформації або на неправильній інформації. Покупці хочуть знати, як продукт буде відповідати їх потребам, і шукають сайт, щоб дати ці відповіді.

Вимога 2: дістатися до точки

Опис продукту повинно бути повним, але не багатослівним. На відміну від Дж. Петермана (згаданого вище), більшість компаній не може зійти з рук в докладному прозі. Користувачі шукають не просто рекламний текст, а вичерпний опис продукту, як його можна використовувати, як він виглядає і що він робить.

Користувачі зазвичай переглядають текст при читанні в Інтернеті, читаючи більше на початку опису, ніж в кінці, і більше на початку рядка, ніж в кінці рядка. Не витрачайте перші кілька рядків опису продукту на текст, який не допомагає користувачеві зрозуміти продукт.

Навіть один рядок тексту, яка не відповідає на питання про продукт, може утримати або відвернути користувача. У наведеному нижче прикладі Фанні Мей почала опис різних кремів з написом: «Солодкі сни зроблені з цих кремових центрів, і кожен з них є своєю приємною нагородою». Все, що ми дізналися тут, це те, що креми мають кремові центри. Опис закінчилося словами «Якщо наші рясні вершкові вершки - це бажання вашого серця, це частування для вас!». В одному реченні, яке точно описало продукт, перераховані типи шоколадних цукерок, включених в коробку, на жаль, закінчилося словами «... шоколад, малина, полуниця, апельсин, Тринідад і багато іншого». Це залишило два питання без відповіді: що таке Тринідад? А що значить «більше»?

Вимога 3: Допомога при порівнянні

Порівняння декількох пропозицій є однією з найбільш важливих завдань користувача. Ви не можете припускати, що люди будуть знати, який з кількох продуктів краще для них, без необхідності порівнювати варіанти. Ви можете зменшити потребу в порівняннях, спрощуючи лінійку продуктів: як завжди, простіше створити простий користувальницький інтерфейс, якщо базові концепції прості. Але лише деякі компанії можуть зробити свою продуктову лінійку настільки простий, що для кожного конкретного клієнта є тільки один вибір. Сайти електронної комерції з декількома продавцями безумовно не можуть цього зробити. Таким чином, ми повинні допомогти користувачам порівнювати.

Деякі сайти пропонують користувачам інструменти порівняння, які дозволяють покупцям бачити продукти поруч. Залежно від дизайну та інформації про продукт, ці інструменти варіюються від похмурих до потужних. Проте, ми бачимо, що, коли користувачі здійснюють покупки, найбільш корисним способом забезпечення порівняння між продуктами є надання порівнянної інформації, представленої таким самим чином, про схожих продуктах. Покупці відчувають труднощі, коли сайти пропонують достовірну інформацію про один елемент і рідкісну інформацію про інше. Їм залишається тільки здогадуватися, який продукт краще відповідає їхнім потребам.

Інші публікації

Наш блог

WordPress. Автогенерація заголовку при створенні запису

Автоматичне створення заголовку при збереженні або оновленні запису на CMS WordPress

Визначення пошукових роботів за допомогою USER AGENT на php

Функція для визначення, чи є користувач сайту пошуковим роботом

Процес створення дизайну, який вирішує завдання проекту?

Ми розглянемо класичний дизайн, який включає в себе 7 етапів.
Facebook YouTube Instagram Skype Viber Telegram Pinterest