Надіслати заявку

Наші Публікації

Ділимося своїм досвідом та цікавими думками.

Посилання - це обіцянка

Будь-яке невиконану обіцянку, велике або маленьке, забирає довіру.

Приятель просить вас про побачення, але не з'являється. Батько каже, що вона буде грати в гру, але ніколи не грає. Посилання на веб-сайт говорить про продукти і послуги, але замість цього відкриває сторінку реєстрації. Ці зіпсовані обіцянки змушують людину відчувати себе замученим, роздратованим, неповажних, розчарованим і обдуреним. Коротше, нічого хорошого. З іншого боку, коли посилання виконує те, що сповідує, люди переміщаються по сайту легко і впевнено.

Посилання повинні стояти на самоті

Проводячи дослідження з відстеження поглядів, я часто спостерігаю, як люди намагаються сканувати мінімальний обсяг контенту, який дає їм достатньо інформації для продовження. Люди запрограмовані на пошук ефективності та мінімізацію витрат на взаємодію: вони економлять на своїй фіксації (скільки речей вони дивляться прямо).

Часто вони спочатку сканують тільки текст, і ті елементи призначеного для користувача інтерфейсу, які, на їхню думку, допоможуть їм швидко зрозуміти зміст і виконати своє завдання.

  • В одному часто спостерігається паттерне сканування сторінок, плямисту паттерне, люди сканують, здавалося б, випадковим чином, що при ретельному аналізі показує, що вони дивляться на предмети, які, мабуть, відносяться до того, що вони хочуть, або які сприймаються як важливі або відрізняється від основної частини контенту. Ці предмети включають в себе:

  • Заголовки

  • Кулі

  • Контент (слова) в формі, подібної тому, що шукають користувачі

  • Цифри, коли вони шукають значення, яке містить число (наприклад, температуру або вага)

  • Заголовні букви, коли вони шукають елементи, які часто містять їх (наприклад, скорочення для країн і штатів)

  • Кнопки, коли вони мають видимі значення, такі як прямокутна рамка і затінення

  • Посилання, коли вони виглядають інакше, ніж звичайний текст (наприклад, коли вони мають інший колір, підкреслені або виділені жирним шрифтом)

Таким чином, коли посилання і кнопки форматируются не так, як навколишній текст, вони привертають увагу користувача. В результаті багато користувачів практично не читають суміжний контент і розглядають посилання як окремі елементи. Таким чином, терміни, використовувані в посиланнях, повинні бути зрозумілі, коли вони вирвані з контексту і читаються окремо. (Ця практика також буде корисна для користувачів програм читання з екрану.) Наприклад, такі торгові слова, як go, more і read more, використовуються для описових фраз, таких як «Спілкування з фахівцем», «Товари та послуги» або «Дитина, народжений в літаку ».

Підтвердіть припущення людини

Коли користувачі натискають на посилання, на сайті з'являється обов'язок виконати або порушити обіцянку посилання. В ідеалі, на сторінці призначення повинні бути підказки, щоб повідомити користувачам, що вони прибули в потрібне місце і як рухатися далі. Ефективні способи підтвердження припущення користувачів включають в себе:

Позиціонування очікуваного вмісту у видимій області за замовчуванням і не примус користувачів до прокручування, клацання або торкання для його відображення.

Зрозумілий і видимий заголовок сторінки

Іноді текст посилання і кнопки встановлює очікування, але замість цього посилається на місце, відмінне від очікуваного користувачем. Гірше того, може бути навіть не зовсім зрозуміло, про що ця сторінка. У цих випадках користувачі змушені робити припущення і шукати правильний шлях. Наприклад, на веб-сайті канадського університету McGill є посилання на «Програми», «Вартість і багато іншого» для випускників та секція докторантури. Люди, які шукають інформацію про навчання і клацають посилання, знайдуть сторінку, на якій немає інформації про навчання, або навіть якийсь натяк на посилання на сторінки з інформацією про навчання.

Очікувана сторінка з очевидними доказами

Деякі назви посилань чітко описують, куди вони ведуть, а наступна сторінка дає користувачам зрозуміти, що вони знаходяться там, де очікували. Наприклад, заголовок історії в каруселі на веб-сайті Управління з контролю за продуктами і ліками США говорить «Три заохочують кроку до нових антибіотиків». Коли ця історія натиснута, немає нічого дивного. Сторінка завантажується з потрібною статтею про антибіотики. Тема з'являється у верхній частині сторінки, і стаття відразу слід.

Інші публікації

Наш блог

5 советов для эффективной обратной связи

Основные принцыпы эффективной обратной связи с клиентами.

Мікроконтент: кілька маленьких слів

Мікроконтент - це тип UX-копірайтингу у вигляді коротких фрагментів тексту або фраз, часто подаються без додаткової контекстної підтримки.

WordPress. Автогенерація заголовку при створенні запису

Автоматичне створення заголовку при збереженні або оновленні запису на CMS WordPress
Facebook YouTube Instagram Skype Viber Telegram Pinterest