Надіслати заявку

Наші Публікації

Ділимося своїм досвідом та цікавими думками.

10 високоприбуткових пріоритетів редизайну

Тут наведено 10 інтернет-тактик з особливо високою рентабельністю інвестицій.

1. Електронні розсилки

Поштові розсилки дозволяють підтримувати відносини з вашими клієнтами, які тривають і після відвідування вами вашого сайту. Інформаційний бюлетень є ідеальним доповненням до веб-сайту, оскільки він відповідає потребам іншого користувача: інформаційні бюлетені інформують клієнтів і підтримують зв'язок з компанією; веб-сайти надають клієнтам детальну інформацію та дозволяють їм виконувати ділові операції.

Інформаційні бюлетені мають ще одну перевагу: вони є основним способом звільнення вашого сайту від залежності від пошукових систем. В кінцевому рахунку, досягнення цього звільнення є однією з найбільш важливих стратегічних завдань, що стоять перед інтернет-менеджерами.

2. Інформаційні сторінки продукту

Сторінки продуктів на сайтах електронної комерції, маркетингових сайтах і сайтах B2B страждають від дефіциту інформації. Рідко можна побачити опису продуктів, які розповідають потенційним клієнтам все, що їм потрібно знати, щоб прийняти рішення про покупку.

Проектування сторінок продукту відповідно до потреб користувачів - це цілеспрямований спосіб стимулювати продажі в момент, коли користувачі вже проявили інтерес завдяки відвідуванню сторінки.

Вам потрібна детальна інформація про продукт, але вона повинна бути написана таким чином, щоб мати сенс для людей, які не є експертами в своїй області. Наприклад, на сторінці продукту для ноутбука не будьте схожі на Dell і говорите людям, що на екрані «WSXGA +». Скажіть їм, що це 1680 х 1050 пікселів. (Якщо чесно: чи знаєте ви це? І ви, ймовірно, в п'ять разів більше зухвалий чоловік, ніж звичайна людина.) Або, що ще краще, будьте як Apple і показуйте різні дозволи екрану поруч один з одним, щоб користувачі могли бачити, скільки даних видно з кожним.

3. Якісна фотографія

Один з найпростіших способів поліпшити сторінки продукту - показати кращі фотографії. Для героя, знятого у верхній частині сторінки, покажіть найбільш представницьку фотографію в невеликому розмірі. Нижче пропонуємо кілька додаткових фотографій, які показують різні кути і деталі крупним планом. Крім того, пам'ятайте помилку № 10 з топ-10 помилок веб-дизайну 2005: посилання з маленьких картинок на картинки, які тільки трохи більше. Замість цього, зробіть посилання на фотографії, максимально наближені до повноекранного збільшення.

Використання величезних розширень може здатися таким, що суперечить керівництву по швидкому відгуку для завантаження веб-сторінок. Але є велика різниця між роздуттям навігаційної сторінки з нерелевантною графікою і показом великий фотографії після того, як користувач попросив про це. У першому випадку повільне завантаження перериває потік користувача. У другому випадку очікується затримка, і хоча затримки ніколи не вітаються, вони становлять меншу проблему, коли вони явно необхідні для виконання запиту користувача.

Великим недоліком інтернет-середовища є те, що люди не можуть доторкнутися і відчути ваші продукти. Але великі плани і якісні фотографії все ще можуть дати користувачам гарне уявлення про тактильних якостях продукту, і вони необхідні для того, щоб люди відчували себе добре при покупці в Інтернеті.

Для програмних продуктів або онлайн-послуг показуйте знімки екрану в повній роздільній здатності замість фотографій.

4. Диференціація продукту і порівняння

Ви повинні заспокоїти страхи користувачів з приводу покупки не того товару, інакше вони відкладуть свої покупки і, ймовірно, ніколи не куплять з вашого сайту. Якщо у вас є кілька продуктів в одній і тій же категорії, ви повинні пояснювати відмінності в продуктах настільки ясно, що людям, які не мають галузевого досвіду, зрозуміло, чому їм слід купувати один конкретний продукт у порівнянні з іншими.

Розрізнення продуктів, очевидно, простіше для компаній, які в першу чергу спрощують свої продуктові лінійки. Навіщо пропонувати багато різних продуктів практично без реальних відмінностей? Наприклад, у Dell є чотири різних моделі ноутбуків: Inspiron, Latitude, Precision і XPS, деякі з яких доступні в шести різних комплектаціях. Якщо є чітка різниця між моделями, це не дуже добре пояснено на сайті.

Навіть якщо у вас невелика і чітко визначена лінійка продуктів, ви повинні чітко розрізняти їх на своєму сайті.

Інструменти порівняння також можуть допомогти користувачам вибрати і, таким чином, подолати параліч прийняття рішень і полегшити продажу. Але такі інструменти працюють добре лише тоді, коли вони коротко і недвозначно ілюструють ключові відмінності. Занадто часто веб-сайти вибирають легкий шлях і просто видають величезну таблицю специфікацій, не виділяючи при цьому відмінності продуктів.

5. Підтримка переупорядковування

Я вже згадав кращий спосіб отримати повторний бізнес: запропонуйте розсилку по електронній пошті, яка змусить клієнтів думати про вас, навіть коли вони не готові купувати. Потім, коли вони захочуть витратити гроші, вони будуть пам'ятати вас.

Щоб змусити людей витрачати більше грошей, спростите порядок. Люди часто потребують одних і тих же речах знову і знову. Навіщо їм щоразу проходити п'ять рівнів вниз по сайту? В B2B клієнти часто повинні замовляти витратні матеріали, запасні частини або аксесуари для обладнання, яке вони вже купили, тому вам також слід спростити такі додаткові замовлення.

В одному з наших досліджень, проведених минулого місяця, учасники тестування особливо оцінили це, коли FreshDirect, онлайн-магазин, дозволив їм змінити порядок зі своїх попередніх списків покупок.

Зміна порядку - це питання загального користувацького досвіду, що виходить за рамки призначеного для користувача інтерфейсу сайту. Складіть свою лінійку продуктів з метою зміни порядку. Продовжуйте нести класичні товари, щоб люди могли замовляти нові копії речей, які їм подобаються. Якщо вам потрібно запускати нові продукти, зберігайте розміри і аналогічні параметри однаковими. Наприклад, покупець, який купив светр в минулому році, повинен мати можливість купити модель цього року того ж розміру і бути впевненим, що він буде однаково добре вписуватися. Збереження ідентичних розмірів набагато важливіше для пошуку, ніж для фізичного роздрібного каналу, де клієнти можуть приміряти речі перед покупкою.

6. Спрощений текст

Зазвичай ви можете подвоїти зручність використання веб-сайту або інтранету, просто переписавши текст, слідуючи інструкціям для онлайн-контенту. Найкраще написання - це, мабуть, найважливіше поліпшення, яке ви можете внести на свій сайт, але воно виглядає досить далеко в списку топ-10, тому що це не одноразова виправлення. Ви повинні наймати хороших письменників для всіх своїх проектів, навчати їх письму для Інтернету і редагувати весь їх контент навіть кращими редакторами, які ще краще інформовані про юзабіліті контенту.

Хоча вони і коштують дорого, редактори завжди стоять витрат.

7. Харчування для літніх людей

Люди похилого віку - найдинамічніший сегмент користувачів Інтернету. Фактично, це практично єдиний залишився зростаючий ринок в багатих країнах, де більшість молодих людей, які хочуть вийти в Інтернет, вже мають свої рахунки.

Багато літніх людей багаті, і у них є час. Коли їм стає важко пересуватися, Інтернет стає для них природним місцем для того, щоб витратити частину своїх величезних куп грошей. Старші також менш схильні до піратства і, як правило, більш лояльні, ніж захоплені молоддю.

Найкраще те, що ви можете скористатися тим фактом, що більшість сайтів жахливо дискримінують літніх користувачів. Навіть урядові сайти, які нібито призначені для пенсіонерів, розроблені відповідно до основних принципів для тридцяти. Так як їм дуже важко користуватися багатьма сайтами, літні люди засипають вас бізнесом, якщо ви гідне виняток і визнаєте їх особливі потреби. (І ці потреби навіть не такі особливі - набагато простіше зробити сайти зручними для людей похилого віку, ніж для користувачів з обмеженими можливостями, плюс є набагато більше літніх людей, і вони, як правило, багатше.)

8. Підтримка подарунків

Списки побажань і подарункові сертифікати - це недорогі функції, які забезпечують додаткові продажу і представляють ваш сайт новим клієнтам.

9. Пошук

Можливо, пошук не повинен бути в цьому списку; Незважаючи на те, що вигоди від його поліпшення величезні, необхідні інвестиції досить високі - безумовно, вище, ніж для інших перерахованих тут ініціатив по редизайну. Таким чином, співвідношення ціни і вигоди не так приголомшливо сприятливо для пошуку, як для інших моїх рекомендацій. Тим не менш, це все ще вигідно, тому ви повинні працювати над цим.

Користувачі все більше залежать від пошуку в якості основного інтерфейсу для Інтернету. У той час як пошук стає досить хорошим для Інтернету в цілому, він залишається нещасним на більшості веб-сайтів і интрасетей.

Виправлення пошуку на вашому сайті вимагає, щоб ви купили і встановили більш якісне програмне забезпечення для пошуку, а потім налаштували його для свого контенту і призначених для користувача запитів (наприклад, адаптувавши пропозиції по перевірці орфографії). Гірше того, ви повинні виправити свій контент, щоб він був доступний для пошуку. Наприклад, ви повинні написати змістовні заголовки сторінок, які насправді пояснюють зміст сторінки, щоб люди знали, що вони отримають, коли натиснуть на пошуковий запит. Ви також повинні писати, використовуючи словниковий запас ваших користувачів.

10. користувача тестування

Користувача тестування має дійсно бути # 1 в цьому списку через його здатності налаштувати ваш проект майже без інвестицій. Але я знаю, що більшість читачів відключаються, коли я занадто багато говорю про необхідність тестування: люди вважають за краще, щоб їм говорили, що робити, а не проводили власні дослідження. Завжди є проблеми, які є унікальними для вашої галузі, які не можуть бути вирішені шляхом ознайомлення з загальними науковими дослідженнями. І пам'ятайте: дослідження юзабіліті можуть бути дешевими, особливо якщо ви використовуєте недорогі паперові прототипи, які дозволяють вам тестувати інтерфейс, поки він ще знаходиться на ранній стадії проектування.

Дизайн інтерфейсу - це заробляння грошей для компанії. Виконання і майстерність - це те, що вам потрібно, а не мода і розширені можливості. Робіть основи і робіть їх добре.

Інші публікації

Наш блог

Типи сайтів

Залежно від завдання, яке повинен виконувати сайт, потрібно розуміти який тип сайту вам потрібен

Мікроконтент: кілька маленьких слів

Мікроконтент - це тип UX-копірайтингу у вигляді коротких фрагментів тексту або фраз, часто подаються без додаткової контекстної підтримки.

Скролл сайту та увага

Головна поведінка користувача, яка змінилося з перших днів існування Інтернету, це тенденція до прокручування.
Facebook YouTube Instagram Skype Viber Telegram Pinterest