Надіслати заявку

Наші Публікації

Ділимося своїм досвідом та цікавими думками.

Веб-стандарти: що, чому і як?

У цій статті ми розглянемо історію веб-стандартів, як використовувати їх у своїй роботі і як ви можете брати участь в їх створенні.

Оскільки Інтернет виріс і став більш поширеним місцем, він став гігантським інструментом змін з точки зору того, як ми взаємодіємо зі світом і один з одним.

Як і багато людей, моє знайомство з веб-розробкою в школі було досить похмурим. Наші шкільні уроки в сфері ІКТ (інформаційних комп'ютерних технологій) навчили нас дуже мало, використовуючи Dreamweaver (ще тоді, коли це був продукт Macromedia) в якості платформи для візуального редагування персонального веб-сайту з найбільшим уроком «що таке гіперпосилання». Ми навіть не переглядали HTML-код наших власних сайтів!

Таким чином, моя освіта в області HTML і CSS прийшло в основному через те, що я возився з опцією «перегляд джерела» на веб-сайтах. Я навчився за допомогою копіювання і вставки шматочків разом створювати свої власні веб-сайти і завантажувати шаблони для початкового завантаження, перш ніж я знав, що насправді являє собою початкове завантаження.

Це один з найбільших успіхів Інтернету; Будь-хто може вивчити майже всі - і все більше і більше ресурсів для навчання за межами академічної спільноти є дійсно позитивним з точки зору зниження бар'єрів для доступу до веб-розробки як кар'єрі.

Веб-стандарти і документація, що підтримує веб-стандарти, дозволяють краще зрозуміти «чому» і «що» у всесвітній мережі. Вони є фантастичним ресурсом для будь-якого веб-розробника і допомагають вам створювати функціональні, доступні і перехресно сумісні речі для Інтернету.

Всесвітня павутина перед стандартами

Ми можемо думати про всесвітній павутині як про інформаційну екосистемі. Люди створюють контент, який подається в мережу. Потім цей контент передається через браузер, щоб люди могли отримати доступ до цієї інформації.

До появи веб-стандартів не було багато фіксованих правил для будь-якої частини цієї системи; немає ніяких формальних правил щодо того, як повинен створюватися контент, а також будь-яких вимог щодо того, як браузер повинен надавати цю інформацію людям, які її запитують.

Таким чином, в деякому роді мережа працювала як дитяча іграшка, де ви повинні сортувати блоки різної форми в правильні отвори. У цій аналогії різні типи браузерів - це дірки різної форми, а контент або веб-сайти - це яскраво забарвлені блоки.

У минулому, як творець контенту, ви створювали веб-сайт, який відповідає браузеру, для якого він був би призначений. Наприклад, ви б створили блок у формі IE, щоб мати можливість пропустити це через діру в Internet Explorer.

Це означало, що створений вами блок веб-сайту буде проходити тільки через один отвір, і вам буде потрібно перебудувати свій контент в інші форми, щоб його можна було переглядати в будь-якому іншому браузері.

Розробникам в 90-х роках часто доводилося робити три або чотири версії кожного створеного ними веб-сайту, щоб він був сумісний з кожним з доступних на той момент браузерів. Більш того, виробники браузерів, прагнучи поліпшити свою конкуренцію, будуть впроваджувати «функції», які відрізняють їх підхід від конкурентів.

На початку було, ймовірно, справедливіше сказати, що наш інтернет-браузер для підібраною за змістом іграшки виглядав більше як сортувальна іграшка з трьома круглими отворами і одним квадратним отвором.

Це було пов'язано з тим, що браузери створювалися так, щоб обробляти практично одне й те саме, в основному текстові матеріали. Таким чином, по більшій частині, блок веб-сайту буде проходити через більшість отворів, за винятком, можливо, одного, де він може відповідати - але не ідеально.

У міру розвитку браузерів вони почали додавати функції (наприклад, змінюючи свою форму), і ставало все важче створювати блок, який проходив би через кожний з отворів браузера. Це навіть означало, що блок, який колись міг проходити через одне конкретне отвір, більше не проходив через цей отвір; додавання цих функцій в браузер часто призводить до поганої сумісності.

Чотири версії отвори, яке починається круглим, але змінюється з кожною версією, щоб стати більш алмазоподібні за формою.

Це було дійсно руйнівним для деяких розробників. Він створив систему, в якій сумісність була обмежена творцями контенту, які могли дозволити собі постійно оновлювати і реорганізовувати свої веб-сайти для кожного з доступних браузерів. Для всіх інших, кожен раз, коли випускалася нова функція або версія, був шанс, що ваш сайт більше не буде працювати з цим браузером.

Веб-стандарти були введені для захисту веб-екосистеми, щоб вона була відкритою, безкоштовною і доступною для всіх. Помістити веб в захисний міхур і розпустити ідею створення сайтів під конкретні браузери.

Інші публікації

Наш блог

Майбутнє мобільного веб-дизайну

З тих пір, як Pokémon Go привніс нову реальність в сферу зору споживачів, маркетологи і розробники шукали спосіб відточити влада AR для своїх цілей.

Посилання - це обіцянка

Будь-яке невиконану обіцянку, велике або маленьке, забирає довіру.

Скролл сайту та увага

Головна поведінка користувача, яка змінилося з перших днів існування Інтернету, це тенденція до прокручування.
Facebook YouTube Instagram Skype Viber Telegram Pinterest